fabiennedenboer.reismee.nl

Eerste dagen in Bryant

Goedenavond!

Hier een berichtje vanuit Bryant, AR!
Nu ik een aantal dagen school heb gehad, kon ik wel weer is wat van mij laten horen.
Zaterdag kwam ik aan in Little Rock waar mijn hostparents mij opstonden te wachten. We zijn naar een wallmart geweest (supermarkt waar ze dus echt alles hebben). Daarna zijn wij naar huis gegaan want ik was nogal moe. Ik kan jullie nu alvast vertellen dat het zo vermoeiend is om al dat Engels steeds te vertalen in je hoofd. Zoals de meeste mij kennen, sliep ik altijd laat maar nu lig ik elke avond al rond half 10 op bed.
Ik dacht dat ik de school niet zou gaan overleven maar guess what! I have survived. Mijn school is niet de grootste, waar ik erg blij mee ben. De mensen zijn allemaal super aardig en heel erg geïnteresseerd in Nederland. Ja, ik ben Nederlands. Ja, wij moeten 18 zijn om auto te kunnen rijden.
En ja, het is legaal om wiet te roken haha. Nee, Amsterdam ligt niet in Duitsland. Nee, ik praat geen Duits. Nee, wij hebben geen Football. En nee, wij hebben geen schoolbussen.
Wat ik volg op school is: English, CBA (les over computers...), EAST (les waarin je projecten verwerkt), PE (les waarin je hoort te sporten maar je letterlijk niks hoeft te doen ), Advisory (ik zou niet weten wat wij hierin doen), Art, US history en Algebra 2.
De lockers ( kluisjes ) zijn echt zo groot als hoe ze er in films uit zien. En ook heb ik precies zo'n zelfde kantine waar je aardappelpuree, tortilla chips, toast met chicken, bruine bonen (aaah), melk of juice kan halen. De gele schoolbussen zijn ook geweldig.
En oja, ze spreken mijn naam uit als; Feebiën djen Boor. Erg charmant... Ook heb ik ze al wat zinnetjes geleerd zoals;
- school is saai;
- hoe is je dag.
Tot nu toe vind ik school erg leuk maar het is zo moeilijk om de lessen te verstaan. Ze hebben trouwens ook zo'n 'Texas' accent, wat vreselijk is. Ook mis ik iedereen echt heel erg, maar daar moet ik eventjes overheen zien te komen. In ieder geval, ik hoop dat ik erover heen kom.
265 days left!

Reacties

Reacties

Melaney

Aag geweldig zus hoe je het schrijft Feeebienn???? haha
Erg.Wie had nou gedacht dat je iedereen zo snel mist ik zei het pas geleden nog nee zei jij anders Zie ik ook niet iedereen elke dag! Haha ik mis jou ook en het idee dat je zo ver weg bent. Heel veel succes je kan het! Dikke kus????

Melaney

Sorry die vraag tekens moeten weg ging iets fout.

Monika

Je komt er vast overheen, je wilde dit zo graag en je hebt al veel nieuwe mensen leren kennen, komt echt goed met je!

Het klinkt allemaal leuk!
X Monika

Mike Kooij

Heey kleintje mooi dat je het naar je zin hebt en veel plezier daar leuk van het bericht wat je geplaatst hebt ;) veel plezier daar en niet te veel drinken hea;)

Ownee wacht ghehe

GRTZ

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active