fabiennedenboer.reismee.nl

Een mysterieuze knop

Hoi lieve lezers,

Na mijn kerstvakantie is er het een en ander veranderd voor mij. Na lang klagen, mopperen, huilen en in de put te hebben gezeten, heb ik eindelijk die bijzondere knop gevonden waar iedereen het altijd over heeft. Vraag mij niet waar ik hem heb gevonden, maar hij is er dus ècht!
Tijdens mijn kerstvakantie stond ik op het punt om Amerika te verlaten omdat ik er ècht doorheen zat. Door dit mee te hebben gemaakt, heeft het me laten denken over veel dingen. Dingen waarvan ik het bestaan geen eens afwist. Ik besloot om mijn, wat vervelende, karakter opzij te leggen en meer proberen te genieten. En ja, nu ga ik eventjes cliché doen, maar oh oh had ik dit maar eerder gedaan. Had ik die, o zo stomme, knop maar eerder gevonden. Nu ik aardiger, spontaner en enthousiaster reageer op mensen, meer met vrienden afspreek, deel heb genomen aan een sport en het doen laten beseffen dat ik in Amerika zit, zie ik het eindelijk als de droom. De droom die ik had voor ik hier naartoe kwam.
Voor de mensen die het niet is opgevallen, ik neem deel aan een sport. Èn dat is gaaf. Maar vermoeiend. Ik heb mij aangemeld voor Track, oftewel atletiek. Geen sport voor mij, totaal niet. Maar wat is het gezellig! Elke dag, het laatste uur, hebben wij training. Of wij moeten hardlopen, of wij krijgen workouts van de coach of we mogen doen wat wij zelf willen. Onze coach is namelijk dezelfde coach als het dat basketbalteam heeft. Dus je snapt het wel, zodra basketbal over is, begin ik langzaam dood te gaan met mijn super goede conditie..
Om nog een keer extra mede te delen. Ik geniet, ik heb plezier, en ik kan dit eindelijk zeggen zonder ook maar 1 woord te liegen. Ik geniet van de country music, de wekelijkse donuts, de schooldagen, de "mooie" kledingstijl, de trucks en bovenal Amerika. Of het nu komt omdat ik er echt aan gewend ben, of omdat ik mijn mysterieuze knop heb gevonden. Geen idee.
Testen of ik nog steeds een Nederlander ben? Ik zeur nog altijd over het weer. 6 dagen geleden lag er sneeuw (voor een dag of 2) en nu? Nu is het 20 graden en tijd voor een korte broek. Dus ja, de Nederlander zit nog steeds in mij.
Houd je van spreekwoorden? Lees dan verder.
Leer en geniet van elk moment. Wat je geeft, krijg je daadwerkelijk terug. En het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.
Ok, this shoots for no meter up. I hold it for seen but remember I keep an eye in the holes.

Reacties

Reacties

Mike

Klinkt gezellig kom je straks ook mee op bivak ? :D komt allemaal goed!!!

Marianne De Panne

Geweldig om te lezen!
Je droom komt nu echt uit, blijf genieten en blijf vooral je verhalen schrijven dan genieten wij met je mee!

Henk en lenie

Lieve Fab,oma altijd al gedacht dat je het kan,alleen dat knopje omdraaien ,en dat is gelukt,weet je misschien zit het toch in de genen,oma was ook altijd sportief,ook basketbal gedaan,waterpolo,papa ook veel gesport,zo zie je maar weer,dat nu alles op zijn pootjes is terecht gekomen,wat een verhalen heb je als je naar huis kom,geniet er maar van,misschien word je nog beroemd,ha ha fijn om dit te lezen,en tot je volgende verhaal,lieve Gr van opa en oma,xxx

Rita

Wat een mooi verhaal , geweldig om te lezen .

Lieve groetjes van Rita en Bas.

Evelien

Hoihoi Fabien, reuze leuk om te lezen dat je nu echt geniet, je kan dat nog een aantal maanden doen dus doe het met volle teugen zou ik zeggen. Doe iedereen de groetjes daar. Veel liefs van ons, Kees en Evelien

Indi

Hahaha leuk moppie

Lydia

Zo blij voor je dat je eindelijk dit ene knop hebt gevonden , en ik wist wel dat het goed zal komen! Gelukkig heb je nog een half jaartje en kan je nog volop genieten van de Amerikaanse cultuur! Je bent echt een toppertje fab!

Kusss

Irene

Ik ben trots op jouu! Wat leuk om dit allemaal te horen! :)

Heleen

Wat een leuk verhaal weer. Geniet van het mooie leven daar. Je bent een KANJER. Super trots!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active