fabiennedenboer.reismee.nl

Ik moet jullie iets heel belangrijks vertellen..

Ja guys, ik heb jullie iets groots te vertellen. Iets heel erg leuks. Wil jij erachter komen wat het is? Lees verder and you'll find out. Ik ben nu onderhand op 3/4e en zo'n 90 dagen verwijderd van de Nederlandse bodem. Het gaat tè snel. Veel te snel voor mijn doen. Wel kan ik zeggen dat ik weer wat super ervaringen rijker ben! Onder andere heb ik een Amerikaans kampvuur bijgewoond, naar een Ice-Hockey game geweest (zoals de meeste al vaak genoeg te horen hebben gekregen), enorme malls bezocht, Dallas in zijn algemeen gezien met eigen ogen, geshopt in de Ikea in Amerika en last but not least: de wereldberoemde superbowl gekeken.

Laat ik beginnen met het kampvuur oftewel the Bonfire. Laten we eerlijk zijn. De Nederlandse jongeren zijn verpest. Wij kunnen ons alleen nog maar in de stad vermaken gedurende het weekend, mèt een (paar) fles(sen) alchohol niet te vergeten. Hier is dat anders. Omdat je natuurlijk 21 moet zijn om legaal te mogen drinken, moeten zij zichzelf met andere dingen bezig kunnen houden. Een avondje bioscoop, ergens uiteten of gewoon naar de mall, is dan ook echt een "gezellig" avondje.

De superbowl night was apart. De Football teams van Denver en Carolina moesten tegen elkaar spelen. Met ongeveer 2 miljoen amerikanen voor de buis, is het dan ook echt, maar dan ook echt DE populairste Football game van het jaar. Ook komen er om de 5 minuten grappige (naar mijn mening, domme en onnozele) reclames. Remember: ELKE 5 MINUTEN. Dat haalt dus aardig het bloed onder je nagels vandaan. Voor de rest, een nieuwe ervaring wat ik niet meer zal meemaken. Wel moet ik bekennen dat het echt leuk is om naar Football te kijken en daarom zou ik het ook wel gaan missen.

Wat is jouw gedachte bij Texas? Mijn verwachtingen waren: Cowboys, western paarden, warme temperaturen, droog klimaat en de woestijn. Dit is dus totaal niet van toepassing. Oké, wij zijn naar Dallas geweest en dat is blijkbaar een grote en welgestelde stad. Gedurende onze trip heb ik vaak gedacht aan Rotterdam omdat je het daar zeker mee kan vergelijken. Wij hebben onder andere gegolft, malls bezocht (denk aan P.C Hooftstraat winkels), de Ice-Hockey game en heerlijk gedineerd op Valentijnsdag. De Ice-Hockey game was echt indrukwekkend. Iedereen bezit zoveel spirit in Amerika en dat is onder andere waar ik het meest van geniet. Kort maar krachtig: het was anders maar beter dan verwacht.

Zaterdag 20 februari. Een gewone dag voor de meeste van jullie. Ook voor mij. Toch was het mijn pre-birthday en hebben ze mij daarom ook erg verrast met veel leuke dingen. Eerst zijn wij wezen kijken voor Prom dresses. Want ja, Prom is om de hoek. Om precies te zijn 2 april. Prom is zo ENORM groot hier. Meisjes kopen jurken van maar liefst $600, gaan elke dag naar de zonnebank tot aan de grote dag en laten hun haar/make-up/nagels zorgvuldig doen. Of het net zo groot is als in films? We gaan het zien. Maar zoals ik vertelde, hebben mijn gastouders mij erg verrast. Later die dag stond Sushi op de planning. Eindelijk aangekomen te zijn, erg onvoorbereid, in een niet al te leuke outfit, zonder make-up, zaten mijn 3 vriendinnen (Angel, Alivia & Jeri) te wachten. Daarna zijn we naar de film geweest. En verder die avond zijn we naar vrienden gegaan om te "chillen/hangen". Voor de mensen die zich afvragen waarom we het niet gewoon op een zondag hebben gevierd? Je raad het al. De kerk. Ze hebben mij verteld dat zij liever geen geld uitgeven op een zondag omdat we dan de werknemers forceren te werken. Ja..

De titel zegt het al: iets belangrijks?? Ja! Melanie en Ryan zijn zwanger! Eindelijk is het facebook-official en mag, ook ik, het de wereld duidelijk maken. Melanie is nu ongeveer zo'n 14 weken zwanger en begint al een aardige toeter te krijgen. Ik ben zeer vereerd dat ze, na een jaar met mij gedealt te hebben, nog steeds kinderen willen. Ik ben enorm blij voor ze. Ik kan niet wachten om baby Miller te ontmoeten.

Het laatste nieuwtje waar ik mijn blog mee wil afsluiten is: ik heb eindelijk wifi! Mijn geluk kan niet meer op.

Kusjes,

Fab

Reacties

Reacties

Lydia

Wat een super blog dit ! Mega veel leuke nieuwtjes. Super leuk wat je allemaal hebt gedaan in de afgelopen periode , en dat zal zeker voor de nodige herinneringen gaan zorgen aan het einde van je high school year! Ik ben zo blij voor je dat je verjaardag zo'n verrassing is geweest en dat ze er echt wat leuks van gemaakt hebben!
Nu eindelijk WiFi, dus kunnen de afbeeldingen en video's die we naar elkaar sturen bij jou ook eens op een normale manier geladen worden ;)
En laten we eerlijk zijn...... Eigenlijk wordt je gewoon de zus van het aankomende kindje, wie wilt dat nou niet?!!

Ik hooop dat je aankomende laatste maanden net zo belevend zijn als de afgelopen! Ik ben super trots op je, maar mis je natuurlijk ook wel!!

Kusss, Lydia

Monika

Geweldig nieuws! Wat leuk baby Miller op komst en wat leuk voor jou om dit nu zo mee te maken!
Wat leuk.om te lezen dat je weer zulke leuke dingen hebt meegemaakt.
Liefs monika

Imke Mallens

Superleuke blog, Fabienne.

And finally Wifi, thank god.

xxx

Ray

Heey Fab,

Wat leuk om te lezen dat je zo'n grote stap hebt durven nemen joh!
Heel veel succes met je plannen en doelen, ik hoop dat alles goed gaat!

Xxx Ray

Rita

Super leuk allemaal,geniet er maar lekker van want het gaat best snel.lieve groetjes van ons.BasenRita.

Mike

Ik had hem al gelezen maar je mist nogsteefs een WOORDJE....

Irene

Heeee Fab!
Wat ennik blij dat je het zo leuk heb daar en dat je zoveel leuke dingen mag meemaken! Zo leuk om telkens je blog te lezen!
Heel veel plezier nog de komende tijd :)
Xxx Irene

Henk en lenie

He Fab,weer genoten van je schitterende verhaal,wat leuk met de super leuke boodschap van Rayen en Melanie,geniet zeker maar van alles wat nog komen gaat,fijn dat je het zo naar je zin heb,je kom toch nog wel terug ha ha grapje,liefs en kroel van opa en oma XXX en de lieve groet aan je gast ouders

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active