fabiennedenboer.reismee.nl

Een nieuw avontuur

Goedemorgen Dutchies,

En toen was het plotseling 2 jaar later. Een behoorlijke tijd is voorbij gevlogen. Bijna onwerkelijk zelfs. Na mijn avontuur in Amerika bij een geweldig gastgezin ben ik aan de studie: International Business Studies begonnen. Inmiddels zit ik óók hier al in mijn laatste jaar en ben ik op dit moment in het Verenigd Koninkrijk (Manchester) waar ik een kleine 6 maanden zal verblijven.

Het bedrijf waar ik me de komende maanden op zal richten heet RISCO Group ltd. RISCO Group produceert kwalitatief hoogwaardige en betrouwbare beveiligingsproducten voor ieder type beveiligingsinstallatie. Van inbraakalarmsystemen voor residentiële en commerciële installaties met een volledig assortiment aan accessoires, tot platformen voor grootschalige toegangscontrole en geïntegreerde beveiliging met gebouwbeheer.

Hiernaast woon ik op dit moment in een studentenhuis, samen met 4 Britse huisgenoten, net 20 kilometer buiten de stad. Het huis(je) is reeds gerenoveerd en leuk aangekleed. Mijn ouders zijn dit weekend meegevlogen om mij te helpen settelen, want ja dit is toch wel de eerste keer dat dit kleine meisje op kamers gaat en geen gastgezin heeft waar ze op kan rekenen. Helaas bestaan er geen kabouters die mijn was in orde maken of die een heerlijk gerecht bereiden voor me, althans ik heb ze nog niet gevonden (adresjes waar ik ze kan vinden zijn welkom). Haha. Geen zorgen, ik red mijzelf wel.

Dankzij het o zo mooie Social Media heb ik al een paar leuke Nederlandse studenten ontmoet die hier al wat langer zijn. Ze hebben me de beste straten & restaurants van Manchester City laten zien. Ik, de grootste oordeler, had mijn mening alweer paraat over deze stad maar ik moet toegeven dat het een ongelooflijk mooie, bruisende en vooral gezellige stad is. Veel uitgaansgelegenheden, mooie rooftop bars, prachtige gebouwen met een interessante geschiedenis en vooral véél winkels. Ook niet verkeerd natuurlijk ;).

I'll keep you updated!

Love, Fab

PS: Ik dacht dat het "southern" accent in Arkansas erg was, maar dit....

Reacties

Reacties

Opa en oma mulder,

Hoi die Fabienne wat een mooi verhaal om te lezen,met jou gaat het echt goed komen hoor,we kijken uit naar je volgend verhaal,wij genieten weer van het leuke schrijven ,leuk dat je vrienden daar heb ontmoet ook uit Nederland en wat een leuke kamer heb je daar,succes daar hoor,liefs van opa en oma xxx

Elles van Opdorp

Hoi Fabienne, ik wens je heel veel plezier en succes daar in het fantastische Engeland. Leuk om de twee cultuurverschillen tussen Amerika en Engeland mee te maken. See you xxx

Marianne

Ohhhh je bent er al? Succes en heel veel plezier!

Sandra

Heel veel plezier en geniet er van!!

Ellen Oortgijs

Wat een avontuur weer! Heel veel plezier daar en natuurlijk heel veel succes met de laatste loodjes van je studie!!! Xxxx!!!

Natascha

Heeeej ik ben weer benieuwd naar al je belevenissen. Heel veel succes weer de komende maanden???

Petra Koolmees

Hai wat leuk zeg. Heel veel succes en plezier hoor in Engeland. Groetjes van ons.

Maya waardenburg

Hoi Fabienne , veel succes in de UK. Maar dat zal best lukken toch. Geniet van de ervaring. Groetjes Maya

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active