fabiennedenboer.reismee.nl

Gastgezin!

Goedemiddag!

Jaja jullie lezen het goed, het is mijn geluksdag vandaag! Eindelijk kan ik zeggen dat ik officieel naar amerika ga want ik heb een gezin!

En het was het wachten waard want ik kan zeggen dat ik bij 2 leuke,aardige en spontane mensen terechtkom dit jaar. Ryan (28) is mijn (host) daddy en Melanie (27) is mijn (host) mommy oftewel broer en zus haha! Ze houden beide van tv kijken, films kijken en muziek luisteren. Melanie houd daarintegen ook van shoppen en van make-up. Het lijkt er dus aardig op dat dit zo had moeten zijn!

Jullie vragen je natuurlijk af waar Ryan & Melanie wonen en waar ik dus dit jaar zal verblijven? Bryant it is! In de stad Arkansas. 7 uur tijdsverschil, best wel wat regenval maar nu zo'n 34 graden!

Het komt nu opeens allemaal erg dichtbij want als het goed is vlieg ik woensdag naar New York met een paar studenten om 3 daagjes te vertoeven daar! Zaterdag vlieg ik door naar Little Rock (AR) en zal mijn avontuur beginnen..

Xoxo Fabienne

Reacties

Reacties

Lydia

Ik ben echt ontzettend blij voor je dat je zo'n leuk gastgezin krijgt ! Je krijgt het daar vast en zeker naar je zin :)

Monika

Het wordt vast heel gaaf, nu ga je wel ff een sneltrein in met alles wat er op je afkomt misschien.. ,maar een maal in het vliegtuig kan het grote genieten beginnen... Als je ons maar veel mee laat genieten op afstand ????????????

Huib den Boer

Super trots op je kanjer!!!
Fijn voor jou en ons dat het eindelijk rond is. Xxx

Annuska Tukker

Wauwww wat super leuk voor je!! Heel veel succes toegewenst!!! Veel plezier en geniet ervan, maar dat gaat vast en zeker lukken!!

Kees en Evelien

Lieve Fabien, we vinden het geweldig en willen het heel graag volgen. We hopen dat je er een geweldige tijd hebt maar dat zal wel gaan lukken ????????

Rosanne

Wow super, eindelijk na al dat wachten en gezin!! Klinkt echt super leuk!! Gaat helemaal goed komen met jou!! Veel plezier meid!! XXX

Gery

Wat leuk voor je. Toch nog gelukt. Super heel veel plezier. Gaat zeker lukken. XXX

Melaney

Lieve zus ik hoop dat je het daar super leuk gaat hebben!! Maar dat moet wel met die namen haha hoe is het mogelijk! Dat had zo moeten zijn, ik hoop dat ik je kan volgen. Ik wens je een goede reis en heel veel plezier daar! Ik ga je echt wel missen dikke kus ben trots op jou!

Ashley Lebis

Heel veel succes daar in Amerika!

Natascha Raats

super fijn voor je Fabienne , ik had het nieuws natuurlijk al gehoord..... We gaan je missen hoor.....
Maar het wordt vast en geweldig jaar waar je straks de rest van je leven op terug kan kijken.
Dikke kuzzzzz

Carla Opmeer

Zoooooo wat een heel mooi avontuur!!! Super leuk! Heel veel plezier en geniet ervan! Trots op je!! X

Iris verhoeven

Veel plezier fab!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active