fabiennedenboer.reismee.nl

Blog vanuit Fort Smith

Hey Dutchies,
We zijn weer 2 weken verder en veel is er niet gebeurd.
Homecoming week achter is de rug! Het was geweldig om te zien hoeveel spirit deze school heeft. Het is ècht precies als in films. Waarschijnlijk hebben jullie alle foto’s al wel gezien. Die vrijdag ging het dan ook alleen nog maar over homecoming en football. S’ochtends hadden we een parade met floats en vanaf 2 uur hadden wij de pep rally, waar de Homecoming court werd gepresenteerd. Alle 9 Homecoming meisjes droegen mooie jurken, liepen met Football players aan de hand en kregen een bos bloemen. ’S avonds was DE Homecoming game en zoals gewoonlijk weer verloren.
Nu even wat anders over de kleding.
De kledingstijl van hier is moeilijk te begrijpen voor mij. Wat de gemiddelde highschool’er ( vanaf nu een bestaand woord ) draagt:
  • Een slonzig shirt, wat je normaal nog niet draagt tijdens het slapen;
  • Een broek met diamanten op de kontzakken en het liefst ook nog met wijde pijpen;
  • Afschuwelijke sandalen. En of het nog niet erger kan, ook soms nog met sokken erin.
Daarentegen zit hun haar ( en over het algemeen de make-up ) altijd perfect. Stijl of krullen? Het maakt niet uit.
Zoals je ziet, zit in nu in Fort Smith. 2,5 uur rijden vanaf Bryant. Ik ben dit weekend op bezoek bij de ouders van Ryan. Zij zijn erg aardig en gezellig! Zij hebben 2 keer per jaar een weekend waarin ze heel het weekend lang naar de kerk kijken/luisteren op tv. Daarmee bedoel ik, minimaal 5 uur lang. Waarom & waarover het gaat weet ik nogniet….. Maar buiten dat is het erg gezellig WANT ik heb eindelijk wifi. Eindelijk tijd voor mijn serie; Gossip Girl en Hollands next top model. Tijd om ( goed ) te kunnen facetimen. Het huis is gigantisch ( 8 slaapkamers, 7 badkamers en 2 woonkamers ). En dan spreek ik alleen nog maar over de inhoud van het huis. Foto’s volgen, als ik ze mag publiceren ;). Verder dit weekend hebben wij een echte Amerikaanse dinner, which means a lot of food, food and food. En een dessert competitie, waar ik naar uitkijk.
Het begint nu onderhand te wennen en ik begin het alweer saai te vinden. Mijn huiswerk, proefwerk en inzet cijfers heb ik terug gekregen! 6 A’s en 1 B. Dat betekend dus alles boven de 80%. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat zij mij betere scores geven dan dat ik daadwerkelijk score ( thanks a lot ). Want of ik er wat van snap? Nee niet echt.
Wat ik erg mis zijn de Nederlandse boterhammen, het liefst met kaas. Mijn wekelijkse terras momentjes met mijn vriendinnetjes oftewel de bittergarnituur en de nachos. Mijn moeder, die zegt dat ik mijn kleren mee naar boven moet nemen. Mijn vader die zeurt dat ik mijn huiswerk moet maken. De stapavondjes met mijn vriendinnen. De hoofdpijn op een zondag. Mijn oma, die mijn oren van mijn hoofd praat. De discussies met mijn zus. En mijn lieve hond.
Stiekem tel ik mijn dagen elke dag. Hoe ik dat doe? Ik tel hoeveel make-up remover doekjes ik nog over heb. Waarom? Omdat het handig is en voor mijn gevoel sneller gaat. Zodra ze op zijn, is het kerstmis! I am so excited!
Ook begint het nu aardig af te koelen. S’ochtends is het zo’n 15 graden en rond de middag al gauw 25 graden. Ja, het is koud volgens hun. Ik ben klaar voor de mega charmante sweaters van de Amerikanen!!
Lots of love,
Fabiënne

Reacties

Reacties

Melaney

de discussies kan je nog steeds met me voeren hoor????

Lydia

Weer ontzettend leuk om te lezen! En wow wat een huis zeg, dat je 8 slaapkamers hebt okeee maaar 7 badkamers erbij wow hahahah. Veeel plezier dit weekendje in het mega huis en het vele eten!

Missyouu xxxx

Henk en lenie

He Fab,nou nou het kan niet op hoor,heb je een kompas bij je,je zou verdwalen,wat ga jij een leuk weekend tegemoet ,en weer een schitterend verhaal,en de lieve groetjes van opa en oma,XXX

Rta

Leuk weer iets van je te horen groetjes Bas en Rita xx

Annette

Een heel ander leven, boeiend om het allemaal te volgen.
Opa zou loeitrots op je zijn geweest, en dat zijn wij nu ook.Doe voorzichtig en heel veel plezier!!!

Annette & Rien

karlijn

pippi of ginger?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active