fabiennedenboer.reismee.nl

Ik leef nog!

Hoi hartstochtelijke lezers,


Alvast mijn excuses voor mijn late blog maar ik wist echt niet waarover ik moest schrijven. Het begint steeds moeilijker te worden want mijn dagen/weken zijn ook maar gewoon.
Ik zou eerst maar is beginnen met mijn weekendje weg naar Springfield, Missouri ( 4 uur rijden ). Wij kwamen laat in de avond aan bij Ryan’s stiefzus, waar wij zouden verblijven dit weekend. Na een film gekeken te hebben, zijn wij naar bed gegaan. De volgende ochtend stonden de glazuurde donuts en mijn Cola Light alweer klaar als ontbijt (!!). Toen zijn wij de dag begonnen met winkelen. Daarna ben ik, samen met Melanie, naar haar vriendinnen gereden want het was tenslotte Girls Night!! Na 2 uur lang proberen ons er fatsoenlijk uit te laten zien, hebben we bij Tj-Fridays ( een erg lekker restaurant wat bekend staat om zijn vlees en waar Football-tv aan de muur hangt ) gegeten. Als laatst stond de “Haunted House” op de planning. Oftewel een spookhuis. Vond ik het eng? nee. Heb ik gegild? nee. “knipoog”. Daarna zijn wij langs de weg gestopt voor een heerlijk ijsje. Ik moet zeggen dat Amerika zeker zijn specialiteiten heeft voor het eten. Nou ja, het ’slechte’ eten dan vooral. De volgende ochtend zijn wij bij Melanie’s ouders op bezoek geweest en moest ik toch echt weer geloven aan de 4 uur lang durende rit terug.
Ook ben ik naar de State-Fair geweest wat je kan vergelijken met een grote braderie. Ik heb hier onder andere mijn lievelingstussendoortje op, oftewel nachos. Het volgende kan als schokkend worden ervaren (!!) Ik heb gefrituurde Oreo op. Soort oliebol met daarin een chocolade koekje met witte vulling. Ook kon je gefrituurde snickers, twinkies ( Amerikaanse cakejes ), bacon, apple pie en red velvet Oreo’s kopen. En als je dacht dat dat al gek genoeg was? Gefrituurde perzik ijs. GEFRITUURDE IJS. Verder hebben we een paar kermis spelletjes gespeeld en wat dieren bekeken zoals konijntjes uit Nederland. Dit weekend was er ook een nieuwe outlet-mall geopend en die moesten wij, vooral ik, grondig bekijken. Kortom een geslaagd weekend.
Vorige week is er op zaterdagnacht een klasgenoot overleden in een auto-ongeluk. Hij was in slaap gevallen achter het stuur en is plotseling tegen iets opgeklapt. Ik heb dus een wat mindere week achter de rug want iedereen was verdrietig en alles stond in het teken van hem. Zijn parkeerplek was onder andere volgeschreven met krijt en bekleed met bloemen. Natuurlijk kende ik hem niet goed en wist ik niet precies hoe hij in elkaar zat maar hij was altijd erg aanwezig en oogde zeer aardig. Bij deze; Fly High Kolton!
Nog 1 week te gaan tot Halloween. 5 weken tot Thanksgiving. De dag na Thanksgiving is Black Friday!!! Wat dat is? De dag dat alles, maar dan ook alles, in de sale gaat. 9 weken tot Kerstmis. Ik kan niet wachten!
Ik wil de mensen bedanken die mij steunen als ik het soms eventjes moeilijk heb. Ik vind het erg leuk om berichtjes, kaarten of pakketjes te krijgen! (hihi). Heb je vragen of vind je iets onduidelijk? Vraagt het me!
Liefs,
Fabiënne

Reacties

Reacties

Rita

Mooi Fab, om je verhaal weer te lezen groetjes Bas en Rita.

Henk en lenie

He hallo Fab,wat een gezellig verhaal weer,toch weer andere dingen meegemaakt ,ja zo is elke dag weer anders,je gaat wel leuke dingen tegemoet ,dat horen we dan wel weer wij kijken er naar uit hoor,lieve groetjes van opa en oma,XXX

Monika

Hey Fab, leuk om weer wat te lezen. Het lijkt me geweldig om de komende feestdagen ( vooral Halloween en thanksgiving) in Amerika mee te maken, met voor jou misschien wel als hoogtepunt de black friday.... Of niet hahaha
Veel plezier met alles en we zien de foto van jou in je Halloween kostuum wel verschijnen ;-)
Liefs van de Boontjes X

heleen

Hey Fabienne Wat leuk om weer wat van je te lezen.
Groetjes

Lydia

Weer een super tof verhaal fabjeee! Die gefrituurde oreos, wauw wat een raar tussendoortje hahah. Ik hoop dat je aankomende weken leuk worden, want zo te horen staan je leuke dingen te wachten :)
IK BEN SUPER TROTS OP JE , nu al!
Dikke kuss en luchtknuffel van mij xxxx

Evelien

Hoihoi Fabien, wij zijn zelf nooit op black friday in the USA geweest maar wel de dag erna. Ik heb wel gesproken met een winkel meisje van bv Tommy en die vinden het verschrikkelijk, het schijnt dat je over de hoofden kan lopen en je echt moet vechten om ergens bij te komen. Ik ben benieuwd of ze gelijk heeft, laat het me maar weten.
PS de dag er na is er ook nog veel goedkoop hoor hihihi
Veel liefs vanuit Putten!

Dirk

Hoi Fabiënne,

Wat waren we dichtbij vorige week, maar toch ook weer niet ;-) In elk geval in dezelfde tijdzone en dat voelde toch dichtbij. Lydia en ik hebben in elk geval een heel leuke week gehad en weten nu ook een beetje waarom jij Amerika zo leuk vindt, hoewel New York natuurlijk wel wat anders is dan Arkansas. Neemt niet weg dat je moet genieten van je tijd daar, ook van de kleine dingen, je maakt dit maar Ă©Ă©n keer mee. Al die speciale gelegenheden zoals Halloween, Thanksgiving etc., dat is toch iets wat je een keer meegemaakt moet hebben. En wat je blog betreft, schrijf gewoon lekker wat je denkt, voelt, ziet, etc. Je zit zover weg, wij hebben geen idee wat jij elke dag meemaakt, dus als jij een loopneus hebt dan is dat voor ons al nieuws ;-)

Liefs van je oom!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active